Poslije održanog i zaključenog ročišta za glavnu raspravu, Sud je donio Presudu u kojoj se obavezuje Federalna Radio-televizija da presudu objavi u političkom magazinu „60 minuta“, ili nekom drugom informativnom programu, te da se zbog utvrđene klevete novčano kazne Federalna televizija i novinari Duška Jurišić, Bakir Hadžiomerović i Slobodan Vasković da solidarno nadoknade troškove parničnog postupka i tužiteljima isplate novčane iznose od 2.000 i 5.000 KM. 

Suština presude svodi se na konstataciju da je „u većem dijelu sporni prilog eklatantan primjer ponašanja i iznošenja informacija koje imaju klevetničku sadržinu, uvredljivu po lica na koja se odnose“. 

„U konkretnom slučaju nisu bili uloženi niti najmanji napori u potvrđivanju činjenica, niti su te činjenice istinite, odnosno blizu istine, tako da sporni prilog ne predstavlja nikakav vrijednosni sud, već je, kao takav, nesumnjivo klevetničkog karaktera, a za šta se građansko-pravno odgovara“, navodi se, između ostalog, u presudi. 

U ovom, i sličnim prilozima u „60 minuta“, povodom izgradnje RTV Doma, čelni ljudi RTRS-a kao i čelni ljudi firme „Integra inženjeringa“, i visoki zvaničnici RS predstavljeni su kao mafijaši i kriminalci koji su oštetili RS za 25 miliona maraka. 

“Kao medijski, policijski, politički i projekt zaštite mafijaških bosova, emisija ‘6o minuta’ i njeni kreatori ostavili su trajan ožiljak na licu ovog društva. Finansijska sredstva, koja će biti dobijena naplatom presude, bit će uplaćena u humanitarne svrhe, o čemu će javnost biti blagovremeno obaviještena”, saopćio je generalni direktor RTRS-a Dragan Davidović.

(enovinecom)

Leave a Reply

*

captcha *