Rokovi su prošli, a u međuvremenu se ušlo u razgovore s kineskom kompanijom.

Iz Vlade RS-a su ranije tvrdili i da su izgradnju budućeg autoputa Banja Luka-Doboj podijelili na dva dijela, pri čemu bi za jednu dionicu trebao biti raspisan tender, a druga bi bila data pod koncesiju.

Međutim, ni to nije realizirao, kao ni ranija obećanja i potpisivani ugovori Vlade RS-a sa “Strabagom” i “CPM-om”, koji su također bili bez raspisivanja tendera. U oba slučaja problem je bio zatvaranje finansijske konstrukcije za izgradnju autoputa.

Novac za ulazak u ovaj infrastrukturni projekat nemaju ni domaće građevinske firme, iako su početkom godine predsjednik RS-a Milorad Dodik i entitetski ministar saobraćaja i veza Nedeljko Čubrilović podržali inicijativu predstavnika sedam građevinskih firmi iz RS-a koje su izrazile interes za izgradnju dionice autoputa Banja Luka-Doboj.

Priča o izgradnji autoputa u RS pretvorila se u sapunicu, s elementima bajke, a svaki novi “projekat” i najava, budžet ovog entiteta olakša za po nekoliko stotina hiljada KM. Umjesto da se građani voze po autoputu, postaje sve očitije da Vlada RS “voza” građane.

(bportalba)

Leave a Reply

*

captcha *